Grasrotandelen

Ved spill hos Norsk Tipping vil 5 % av innsatsen gå direkte til ditt lag eller forening (gjelder ikke Extra og Flax). Merk at Grasrotandelen ikke på noen måte går ut over innsatsen eller premien din - du blir ikke belastet noe for å være grasrotgiver. Du trenger Norsk Tipping Spillerkort for å knytte deg til Grasrotandelen. Spillerkort får du kjøpt hos kommisjonær, eller du kan bestille det på norsk-tipping.no.

Du kan knytte deg til ordningen på følgende måter:
1. Hos Kommisjonær: Ta med deg strekkoden og ditt spillerkort til en av Norsk Tippings mange kommisjonærer. Last ned og print strekkoden her.
2. SMS: GRASROTANDELEN organisasjonsnummer til 2020 (tjenesten er gratis).
3. Internett: grasrotandelen.no eller norsk-tipping.no å foreta tilknytningen der.
4. Norsk Tipping Mobilspill.

Du kan også dra innom Statoil på Fagernes og snakke med Gunn, så vil hun ordne alt for deg.

Mer informasjon finnes på www.grasrotandelen.no. Her vil du også kunne følge med på hvor mye Grasrotandelene genererer for de enkelte Grasrotmottakerne.
Takk for at du støtter oss via Grasrotandelen!

Lagnavn: Narvik Hundeklubb
Organisasjonsnummer: 976 982 134