Aktivitetsstopp i Narvik Hundeklubb, grunnet covid-19

Oppdatert: 17. mar. 2020

Narvik Hundeklubb innfører aktivitetsstopp f.o.m. 12. mars 2020 grunnet koronaviruset.

I en E-post fra Norsk Kennel Klub i dag har vi fått beskjed om at alle treninger og arrangementer må avlyses med umiddelbar virkning. Dette gjelder altså ALL aktivitet i klubben, det vil IKKE være anledning for noen å bruke hallen i Håkvik heller.
Treninger/kurs/samlinger osv vil altså utgå fra nå av.
Vi kommer tilbake med mer info når forbudet blir opphevet, eller det kommer annen info fra Norsk Kennel Klub.
Styret i Narvik Hundeklubb, 12.03.20
Oddgeir Nergaard, Klubbleder

Dette vil si at hallen ikke er tilgjengelig og ikke kan bookes.

Les mer her fra NKK her:

Oppdatert, 17.03.2020

I forbindelse med aktivitetsstoppen i klubben, vil også årsmøtet utsettes på ubestemt tid.
​
Dette pga. e-post fra helsedirektoratet: "Alle kultur- og idrettsarrangementer og organisert idrettsaktivitet både innendørs og utendørs er forbudt. Dette betyr at alle aktiviteter, uavhengig av antall deltakere, må innstilles. Herunder kommer årsmøter, kurs, treninger og konkurranser."

- Styret i Narvik Hundeklubb

118 visninger