Trippelstevne i Rallylydighet

Siste helgen i juni, arrangerte Narvik Hundeklubb tradisjon tro trippelstevne i rallylydighet.

Selv med en rekke koronatiltak, ble stevnet gjennomført i år med glans og fornøyde deltakere. I år måtte gruppa være ekstra kreative med å løse en rekke utfordringer som følge av koronarestriksjonene.

I år måtte vi dessverre sette begrensninger på hvor mange som kunne delta. Deltakertallene ble derfor følgende:

• Fredag: 31

• Lørdag: 51

• Søndag: 51

Med ingen premieutdeling, måtte vi ha en digital resultatlisteopplesning - noe som fungerte svært bra! I tillegg fikk alle deltakerne kritikkskjemaene tilsendt digitalt. For å begrense smittefaren under banevandringen, ble det bestemt at alle deltakerne fikk tilsendt banetegningen dagen før for å gjøre seg kjent med banen.

Dommeren under stevnet var trivelige og flinke Birgit Espeland.

Premier ble sponset av Narvik Dyrebutikk og OTN Rallyprodukter. I tillegg ble det noen premier hjemmelaget av dyktige personer i rallygruppa.

Takk for et flott stevne, og all hjelpen til dere som hjalp til!

23 visninger

Siste innlegg