Hei! Ja, du! Se her! :)

Narvik Hundeklubb er på utkikk etter noen som kunne ønske å påta seg følgende oppgaver:

Leder for utstillings- og sosialiseringstrening

Pr. dagsdato står utstillings- og sosialiseringsgruppa uten leder. Kunne du eller noen du kjenner tenke dere å ta den oppgaven, så ta kontakt med styret. Det presiseres at å være leder for denne gruppen ikke er det samme som å være utstillingsleder for Rallarutstllingen.

Forslag sendes til styret: post@narvikhundeklubb.no

Instruktør på hverdagslydighetstreningene

Hverdagslydighetstreningene har vært veldig populære og en fin inngangsport for nye medlemmer til klubben. Treningene har nå en stund vært uten instruktør, og vi håper at flere kan melde seg slik at man f. eks. tar en trening hver 4. uke eller lignende. Her håper vi at så mange som mulig kan melde seg.

Forslag sendes til Bente Thoner Eriksen: bentethoner@gmail.com

Utvalg for utarbeidelse av mal for valpekurs

Har du lyst til å være med på å utforme hvordan framtidige valpekurs for Narvik Hundeklubb skal se ut? Vi ønsker å opprette et utvalg som kan se på dette og sende innspill til styret.

Forslag sendes til Tine Solstad: tinesool@hotmail.com

Frist: 22. september :)

278 visninger

Siste innlegg

Medlemsmøte 11.10.21

Narvik Hundeklubb inviterer til medlemsmøte mandag 11. oktober, kl. 18:00 i treningshallen i Håkvik. Vel møtt!