Sommerhilsen fra styret

Her kommer litt praktisk informasjon fra styret i Narvik Hundeklubb:

Treningsplassen i Rombaken:

Det er viktig at alle som benytter seg av treningsplassen i Rombaken rydder opp etter seg! Forlat plassen slik du selv ønsker å finne den. :)

Treningstider i Rombaken:

Det er opprettet en egen side for booking av Rombaken, der medlemmer kan booke seg inn når det er ledig tid. I Faglig råd har også gruppene fått oppsatt sine egne treningstider. Treningstidene for Rombaken finner du i bookingkalenderen.

Informasjonsflyt:

Dersom det er noe du ønsker å ta opp, skal det gjøres på følgende måte:

Hvis et medlem har spørsmål/meninger om ting som omhandler klubben, treninger, tider, leie etc. Skal dette tas opp med gruppelederen til den gruppen medlemmet faller inn under, eks. Rally, bruks/LP, AG, utstilling osv. Lederen for gruppa tar dette med til faglig råd, hvor alle gruppeledere er representert og saken behandles.

Evt. kan det sendes e-post til post@narvikhundeklubb.no

Referater:

Husk at alle referatene fra styremøtene og møtene i faglig råd legges ut på nettsiden så snart de er godkjent.

Vi ønsker alle våre medlemmer en god sommer!

122 visninger

Siste innlegg

Se alle

Medlemsmøte 11.10.21

Narvik Hundeklubb inviterer til medlemsmøte mandag 11. oktober, kl. 18:00 i treningshallen i Håkvik. Vel møtt!